lørdag den 9. marts 2013

Fun fun, jaja. Jeg er doven

Vi sad og så Americas Funniest Home Videos og den her fik mig bare til at grine så meget så jeg var nød til at dele den. Klik her for at se video

Ok, jeg ved godt at jeg er doven med at opdatere her på min blog. På det sidste er der sket så meget så jeg kan næsten ikke følge med selv.

Jeg var til State med skolen. Det var noget af det fedeste jeg har været med til her. Det var bare noget helt andet end der hjemme.

Vores pige basket ball hold var i regionals finals og spillede ude på NKU. Det var en så cool oplevelse at se dem spille på en University court. Og se mine venner spille.

March Madness er started -> college basketball play offs. Bare skyd mig. Jeg vil aldrig mere høre noget om sport når jeg kommer hjem!!!

Emily er flyttet skole fordi hun følte at folk snakkede om hende eller noget. Det gør mig lidt nede, men det går.

Jeg er blevet straight A student. Jeg er ikke helt sikker på hvad det betyder, men jeg fik 2 gratis baseball billetter.

Om cirka 3 uger har vi spring break og der tager vi til Alabama hvor vi mødes med min familie hjemme fra Danmark. Det glæder jeg mig super meget til. Vi skal køre der ned. Sean tager en af hans venner med. Og tilfældigvis er Kelsey der nede med nogle veninder samme uge. Min sports medicine lærer er også der nede sammen med hendes familie. Hun er super spændt på at møde min familie. Og har allerede lavet store planer.

Kys. Vi ses snart hjemme i Danmark. (96 dage) Det er helt underligt at der er så kort tis til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar